torsdag 3 mars 2011

Vitt skräp

Dethär är den roligaste bloggen jag läst på länge. Alltid lika kul att få känna sig överlägsen!


White trash of the day (Via Peppes blogg.)


Jag erkänner mig skyldig till navelpiercing (bara ärret kvar), drömfångare (hänger på landet) och fotbad (julklapp från exet. Need I say more?! Han gav mig också ett delfinarmbandsur på största allvar, ifall någon fortfarande undrar varför han är ett ex.).


Min personliga favorit är Snuggiena, "filten med ärmar". Jag trodde de var ett skämt tills jag åkte till USA och såg att de faktiskt såldes överallt. Den i leopardmönster är snyggast. Finns även för hundar.


2 kommentarer:

  1. Skitsnygga och praktiska dessutom. Tänk hur fantastiskt att kunna byta kanal stup i kvarten utan att filten faller från axlarna! Hur det är meningen att en hund ska använda en snuggie övergår mitt förstånd.
    Och tänk att någon blivit typ miljonär på dethär?! Månne det är samma tjej som kom på att göra dedär små skräpen att fylla hålen i Crocsen med...?

    SvaraRadera