onsdag 2 mars 2011

Dagens andra tips

FST5 visar Angels in America i repris. Det är världens bästa miniserie. Börjar ikväll kl. 21.30. Jag hade så gärna sett den som pjäs när den gick nu i vinter med bl.a. Krista Kosonen, Jani Toivola och Jerry Wahlforss. De hade ett tufft koncept med två 3,5 timmars föreställningar med 1,5 timmars paus i mitten. (Man kunde också välja att se dem på två skilda dagar.) Tyvärr lyckades jag inte få biljetter. Jag hoppas de sätter upp den på nytt något tag. I stället tänker jag  se den på nytt på TV. 


Reindeer Spotting visas också ikväll. Men som alltid så skall alla bra dokumentärer visas på tok för sent. (Och jag kan inte spela in program.) Ingen chans att jag kollar så sent, speciellt inte Reindeer Spotting som jag kan tänka mig är ganska ångestframkallande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar