torsdag 10 mars 2011

Ei autossani ole edes nastoja talvella...

Bara damm i fruktskålen i morse.



Har lyckats ta livet av mina ena orkidé och den andra lär inte ska överleva länge till heller. Hur ska det riktigt gå med min framtida örtaträdgård?!




Sååå bad hair day att inte ens dubbla flätor kunde rädda den. Och jag kommer aldrig att lära mig tricket att ta coola foton på mig själv, varken via spegeln eller med "armen ut"-stilen. Jag kan seriöst inte stå och smila åt mig själv i spegeln. How do you do it? Maybe you're born with it... 
Jag börjar förstå varför min kompis kallar mig för myrsloken. Men kanske mänskligheten kan överleva om jag inte sätter upp foton av mig själv på bloggen?



Känns lite franskt sådär att gå hem och äta lunch. Men orsaken (att spara pengar) och vad som stod på menyn (mycket oglamorös bärgröt), pas très chic...


Till sist ritade jag lite på mig själv. (Pas très chic non plus...)


Och ikväll så är det enda som väntar mig i sängen denhär krabaten. Gullig i och för sig, men ja, ni fattar... Så att Happy fucking Thursday bara!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar