tisdag 29 mars 2011

Kill me with kindness

När man sprungit iväg på morgonen med bara kaffe och ett par mandlar i magen, då börjar man snabbt må lite illa. Sprang ner till Wayne's i hörnet för att köpa en smoothie. Men det finns ingen dag då det är ok att se lite sprängd ut för där sitter ungdomsförälskelsen och blir intervjuad. Han ler försiktigt mot mig men kan tack och lov inte avbryta intervjun. När man tampats med ex:et halva natten så skulle jag inte riktigt orka med dethär nu, tack bara.


Jag vänder mig snabbt om med min smoothie i högsta hugg och där står två charmiga kockar jag beundrar och smilar även de vänligt. Jag undrar om jag ser smått sinnesförvirrad ut idag med håret på ända när alla ler sådär übersnällt mot mig, sådär som man gör mot barn eller den lokala locon


Imorgon ska jag borsta håret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar