måndag 27 juni 2011

Times like these

Foo fighters lysande keikka igår var en perfekt avslutning på en underbar midsommarhelg! Och alldeles strålande väder hela helgen, jag vet inte vad alla meteorologer yrade om! De hade nog tagit sig en liten hutt i förväg.


Och Dave, åååh Dave var så charmig igår! De körde ett riktigt äkta över två-timmar långt gammaldags gig där det räcker med att bara spela bra musik. I love it!


Vi lyckades inte stråla samman med våra vänner men däremot bongade jag Pinglan i vimlet. Hon såg just så där snofsigt pinglig ut som jag hade tänkt mig!



Skönt att ha egen väsk-bärare med sig!





Läderarmbandet jag har på mig är från Monki och fanns i goodiebagen vi fick på bloggkryssningen!


Vi kom rakt från landet vilket märks på håret...








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar