söndag 12 juni 2011

Ett litet glas schkumppa i Brunschan

Hemkommen från båten hann jag snabbt hem och svänga innan jag for till Borgbacken och träffade mina älskade, älskade systerbarn. Jag är helt löjligt kär i dem!


Titta på dehär söta fossingarna! Jag skulle kunna äta upp dem i ett pita-bröd!




Världens näpnaste fot!


Systerson och svåger. 


Sen blev det födispicnic i brunssan. Jag åkte gladeligen med treans spåra tills jag plötsligt insåg att den stannade på Styrmansgatans ändhållplats. Jag hade totalt missat dess nya rutt. Det är därför man bara ska cykla överallt!



Ny skumppa testades. Sydafrikanskt denna gång. Jättegott!


Hääärligt med Guaraná som C & H hade fått på sambakarnevalen. Äkta brasiliansk Guaraná är den enda limu jag gillar. Och en riktigt iskall coke på liten flaska nångång utomlands i hettan. Förlåt, jag ljuger. Kolombiansk Manzana är också ruskigt gott. Och Pommac. Och här går jag alltid omkring och säger att jag inte diggar läsk...


Fäään, vad det är roligt på picnic!








2 kommentarer:

  1. evafrantz.blogspot.com12 juni 2011 kl. 20:31

    Vad i all sin dar är det som händer på sista bilden? Började ni gnaga varandra i nacken?

    SvaraRadera
  2. Jag har ingen aning om vad de håller på med. Jag tror att H försökte äta upp M:s hår. I blame the sun.

    SvaraRadera