onsdag 29 juni 2011

Mi hermano

Igår anlände min lillebror* från Argentina och det gör mig så lycklig, så lycklig! Svårt bara att försöka koncentrera sig på jobb när mina två killar går omkring på stan och njuter. Aaargh! Ja vill å! Två dagar till måste jag orka, sen! 
Av någon anledning har varje "sista" jobbdag denhär veckan plötsligt genererat en dag till... Jag hoppas verkligen att det inte fortsätter i all oändlighet!


Det går inte att lägga in foton på bloggen just nu av någon anledning så ni får se kort på min söte bror en annan gång. När jag frågade honom om det är ok att jag lägger upp foton på honom på min blogg svarade han: "Vad än som gör dig lycklig gör mig lycklig!" Han är så gullig, min bror!


*Min lillebror från min värdfamilj i Argentina that is. Han var sex år gammal när jag bodde hos dem som utbyteselev. Nu är han 22. Hjälp! Men vi har setts nästan vart annat år ända sen jag kom hem. De är min andra familj!

1 kommentar:

  1. No he podido entender todo lo que dice pero sabes que "lo que te hace feliz a ti, me hace lycklig a mi =)"

    SvaraRadera