söndag 12 juni 2011

Hemligheter

Jag älskar Victoria's Secret! I England insåg jag att min favvo-bh hade hål i sig och började se lite medfaren ut. Inte helt sexigt. Men jag vägrar köpa underkläder längre i Finland. Jag har blivit välsignad eller cursed, beroende på hur man ser det, med en generös byst. (Det var jättekul som tonåring när farmor ojade och vojade sig med hög röst på släktkalas om hur jag, stackars flicka, hade fått hennes stora bröst.) Så jag kan inte shoppa lagom prissatta underkläder på HM eller Lindex. Jag behöver lite mer stöd om vi säger så. Och då blir det Funky Lady där en BH kostar typ 250 euro. Helt sjukt! På Victoria's Secret köper jag världens bekvämaste och snyggaste underkläder för 25 dollar. Jag fattar inte hur prisskillnaden kan vara så enorm men jag är tacksam för systra mins kompis som dras med samma "problem" som jag och tipsade mig om VS. Och när man en gång varit in i en butik och en expedit tagit måtten på en finns ens storlek där för evigt. Man behöver inte ens prova! Helt fantastiskt!


Nu har jag testat postorderförsäljningen för första gången och kan konstatera att det fungerade utmärkt och framför allt jättesnabbt! Snabbt är bra. Så skönt att slippa stressa till VS på nästa semesterresa! Jag kommer i stället att beställa på nätet på nytt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar