torsdag 23 juni 2011

Jetlag

Ja, inte jag. Men Boyfriend ligger och snusar gott. Jag ar faktiskt valdans glad att det regnar for da far man bara chilla inne med gott samvete hela langa dan. Sant ar ganska underbart ibland.


Vi funderar om vi ska orka kora ut idag till landet eller vanta tills imorgon. Det ar ganska skont att vara pa tumis... Sen vantar familjerumban hela helgen. Harligt aven det forvisso.
Men det kanns onodigt att sta i bilkoer i regnet. Kanske vi aker lite senare ikvall annu.


Hur som helst, ha en underbar midsommarhelg! Jag ar lycklig som bara den! Igar drack vi en flaska champagne (och bestamde att det inte blir Taittinger till brollopet) och debatterade politik i ett par timmar. Idag har jag fatt mina arepas till brekkare. Life is good.


Ps. Skriver fran Boyfriends dator. Lycka till med att tolka innehallet!

3 kommentarer:

  1. Låter rosigt och champagnebubbligt! Precis som inledningen till ens äktenskap ska vara. Eller slutet på tiden innan. Njut av tiden och varann! Och glad johanne.

    SvaraRadera
  2. Underbart! Njut! Det förtjänar du! Men Taittinger!!! De har flera riktigt goda! :)

    SvaraRadera
  3. Tack, tack till er båda!
    Evis, jag vet. Själv älskar jag Taittinger. Men han gillade den inte och han måste ju väl få bestämma nånting... ;) Vi körde champagne-tasting på landet och det blir Pink Moet i stället. :)

    SvaraRadera