torsdag 9 juni 2011

Jaha

Nå, nu blev det så i alla fall att jag inte alls kommer att se sådär himla snygg och fräsch ut på bloggkryssningen som jag hade planerat. Var befann sig skönhetssömnen när man behövde den som bäst? Osoven och snuvig är jag dessutom efter luftkonditioneringen på kontoret. Och lite stressad. Men det spelar fan ingen roll för roligt blir det i alla fall! Om inte annat så kanske Ebba von Sydow hittar ny inspiration hos mig? En ny borttappad själ att frälsa in i stylingens värld liksom. Dessutom har Canon-kamerorna vi får låna säkert någo grymt bra redigeringsfunktioner som trollar bort både blåa ringar under ögonen och PMS-bölder på hakan så det är lugnt!


Ett litet tips till mina medresenärer, tappar ni bort mig så hittar ni mig vid baren. Toodles! (som bästisen brukar säga)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar