onsdag 22 juni 2011

Bridezilla?

Jag trodde verkligen inte att jag skulle förvandlas till en bridezilla. Men tydligen har jag nu väldigt mycket bröllop på hjärnan... Igår natt sov jag inget för hade hemska mardrömmar om asfulla familjemedlemmar som förstörde festen (vilket på riktigt inte är sådär jättetroligt) och om att vi aldrig blev färdiga (mera troligt...), missade vigseln och funderade om vi ändå bara skulle låtsas för kompisarna att vi gift oss.
Inatt drömde jag om det andra stressmomentet, dvs Boyfriends familj som stannar här i två veckor. Det var vilda familjegräl och min syster måste passa upp dem hela tiden. (Inte heller särskilt troligt...)


Sådär helt på riktigt har vi försökt få Boyfriends föräldrar att åka en dag till Tallinn på egen hand eller nånting, men "de vill bara vara med oss hela tiden!" (Alltså de är helt härliga, men två veckor på landet med mina egna föräldrar kan bli lite jobbigt...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar