torsdag 9 juni 2011

Boop-boopidoo!

Sitter hemma och jobbar och väntar på UPS. Leverans på tre dagar från USA. Jag är impad. Lite dumt är det ju att beställa när Boyfriend anländer om två veckor. Men jag tänkte bespara honom ett besök till Victoria's Secret med anvisningar om exakta modeller och storlekar... Och roligare är det ju att överraska själv!


Packar det sista här samtidigt för ikväll. Vanligen startar jag min outfit från skorna. Denna gång blev det från väskan. Titta, titta vilken fin clutch jag fick av bästisen igår! Courtesy of Sandvikens loppis! I love it att hon är mammaledig och har tid att fynda där! Presenter annars bara är nog det bästa som finns!




Och denhär fina picnic-väskan har jag fått av systra min! Hmmm... Jag undrar varifrån alla har fått att jag gillar Betty Boop?! (se nedan)















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar