torsdag 2 juni 2011

Dåligt tryck...

I flygplanets ringar. Jättekul. Vi blev just tillbakaskickade till flygplatsen från planet. Det är ju så roligt att åka dendär flygbussen så det ju bra att vi får åka den två extra gånger idag. Suck. Men förseningen gör att jag hinner blogga om den chockerande filmrecensionen jag hann läsa på planet före vi blev utslängda. Krister U. gav Hanna 4 stjärnor i dagens HBL och jag blev helt full i skratt. Det är den sämsta film jag sett sedan dendär Batman-filmen där Schwartzenegger spelade någon sorts snögubbe! Jag var tveksam redan före men tänkte att nå, kanske det är lite girl power så där. Men nej! Det var helt enkelt en skitfilm! Och två bortslösade timmar av mitt liv som jag aldrig får tillbaka. (Och nej, det hjälper inte att den delvis spelats in i Kuusamo.) Det enda positiva är att jag nu får välja de följande tio filmer vi ska se med Boyfriend. Det var hans förslag till försoning. Han kände sig så skit att han släpat mig att se en så urusel film. 


Smaken är förvisso som baken, men kom ihåg att ni blivit varnade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar