tisdag 14 juni 2011

Feel good-låten

Jag var på ett riktigt skit humör igår. Tills jag lyssnade på denhär låten. It never fails. Det är en av mina favoritvideon också. Jag kärade ner mig i Boyfriend (nu för andra gången alltså) till denhär låten. Kanske det är därför jag alltid blir helt varm inombords när jag hör den. 
I julas överraskade han mig med biljetter till Dave Matthews konsert i Vegas. (Fast Dave spelade faktiskt inte just denhär låten.) Det var en magisk helg. Inte minst för att enbart Las Vegas i sig självt är helt sanslöst overkligt.


Idag märkte jag att låten även funkar när man känner sig jobbstressad. Bliss. 


Okej. Weird. Jag får inte blogga låten men den funkar på Youtube direkt. Ni får googla videon själva. Den är så fin. Världens mest romantiska låt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar