söndag 6 februari 2011

Självömkan

Rosenlassi är bra för själen när man har lite lessamt sådär efter el Boyfriend. Främst för att han sku ha kunnat värma vattenflaska till magen, gå efter choko från butiken och ge fotmassage. Nu fick man vara the independent woman i stället och laga sin egen tröstesmoothie.




Vad jag saknar mest i L.A. just nu är dock:

1. Min systemkamera!!!!!
2. Mina beigea Vialis stövletter 
3. Min New York Times Manual of Style and Usage som jag fynda på ett loppis i Santa Monica
4. Min svarta trench coat
5. Min bästa NYPD T-shirt som jag norpat av Boyfriend och som ingen pyjamas kan mäta sig med

I ett mystiskt anfall av "ingenting ryms mera i min kappsäck och jag orkar inte bära på något extra och är snart tillbaka här i alla fall" så lämnade jag dehär synnerligen viktiga ägodelarna i L.A. What was I thinking?! Och jag har bara varit tre veckor utan dem än så länge. Hur ska dethär gå?

Thank God att jag packa yogamattan med i alla fall i sista stund. Den höll också på att bli där nämligen.

Ibland förstår jag mig inte alls på mig själv.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar