måndag 28 februari 2011

Kvällens gulligaste gubbe

Jag kom på att det var sista dagen idag att använda Stockas stamkundssedlar så släpade mig dit en timme före stängningsdags för att åtminstone använda en av dem. 


På Delikatessen står en söt liten fabo och fingrar på de exotiska frukterna. "Och vad månne är dethär för något?"  Jag inser att han frågar mig och svarar att det är en papaya. Papalia! utropar han glatt. En sån ska jag ha. Kan du hjälpa mig välja en? Jag gör mitt bästa och förklarar också hur man ska äta den när han frågar om man ska skala den. Jag kan inte låta bli att skratta när han lyckligt haltar iväg med sin käpp till sin fru och hojtar "olen ostanut elämäni ensimmäisen papalian! Tänään nautitaan!" Jag måste så klart också köpa en papalia hem.



5 kommentarer:

  1. I've read a few excellent stuff here. Certainly worth bookmarking for revisiting. I wonder how much effort you put to create this type of wonderful informative website.

    Have a look at my blog ... wiki.mewsta.com

    SvaraRadera
  2. Hi I am so grateful I found your blog, I really found you by mistake, while I was researching on Aol for something else,
    Regardless I am here now and would just like to say cheers for a
    tremendous post and a all round exciting blog (I also love the theme/design), I don’t have time to browse it all at the moment but I have saved it and also included
    your RSS feeds, so when I have time I will be
    back to read a great deal more, Please do keep up the
    awesome jo.

    My web-site ... reverse osmosis filtration

    SvaraRadera
  3. Genuinely no matter if someone doesn't understand then its up to other people that they will help, so here it takes place.

    My web blog - jack lalane power juicer

    SvaraRadera
  4. What's up, yup this paragraph is genuinely pleasant and I have learned lot of things from it concerning blogging. thanks.

    My blog post: breville juicers

    SvaraRadera
  5. Your means of telling all in this article is truly fastidious, every one
    can effortlessly be aware of it, Thanks a lot.

    Also visit my blog post; water vacuum on tv

    SvaraRadera