tisdag 1 februari 2011

Kicking off my shoes

Ironiskt nog för en shoeholic som jag så finns det inget härligare efter en lång dag i högklackade skor än att sparka av dem och slita av sig strumpisarna så fort man kommit in genom dörren och dra skönaste tightsen och yllesockorna på. Njuta av nya tidningar och grönt te i soffan och av att för en gångs skull känna "fan, vad jag var bra idag!" Fast så får man ju inte säga men det skiter jag i. Nångång även åt det hållet. Att Yes liksom! Som vi sa på 90-talet.



Hur lycklig blir man inte över såhär fina tidningspärmar?





2 kommentarer:

  1. Hej! Kul att du länkat till min blogg, jag tänkte passa på att säga hej! Och visst får man säga att man är bra. Eller man SKA säga det! Ä

    SvaraRadera
  2. Hej Pinglan! Kul att du sa hej! Och TACK! Du har så rätt, man sku tåla att skrytas på lite oftare. Ska försöka komma ihåg det. Glad måndag till dig!

    SvaraRadera