söndag 6 februari 2011

Matporr

Avnjöt en superb middag på K17. Rekommenderar å det varmaste! Skippa vinet och ta den tillhörande drinkmenyn i stället!

Jag är inte helvegetarian, äter ibland fisk och vilt (ytterst sällan dock nuförtiden), men äter helst vegetariskt och äter inte gluten så beställde min meny i förväg. Också lite för att utmana dem. Charmiga Niko, en av ägarna, kom själv och berättade om min meny och sa att det inte var helt lätt, men samtidigt kul att planera den. Mina drinkar var anpassade till min egen vege-gluge meny. Det var otroligt fräscht och gott och jag var imponerad av deras välvilliga attityd. Och av att min mat inte innehöll någon ost, vilket den annars vanligtvis är översållad av när man beställer vege på restaurang. 


Kul också att de lyckas hålla stämningen på K17 relaxed och casual trots den snofsiga designen. 


10+ och papukaijamerkki!





















1 kommentar:

  1. Allt ser sjukt gott ut. Jag har länge tänkt gå dit, och nu övertygade du mej.

    SvaraRadera