torsdag 24 februari 2011

Dagen efter-testet

Alla vet att värdet på en ny frisör visas först nästa morgon efter att en gorilla sopat golvet med ens hår halva natten. (Minns ni dendär reklamen från 90-talet? Jag svär det måste gå till så när jag sover, det är enda förklaringen till att jag ser ut som en fraggle på morgonen. Jag har då åtminstone inga vilda sovrumslekar för tillfället.)


Rätt så hyfsat tycker jag. Mikko fick godkännt betyg. Det är inte lätt att tämja min kalufs kan jag säga, mitt hår är som halm blandat med hästman. Inget skandinaviskt änglahår här inte.


EDIT: Ha, värdet på en ny frisyr ville jag skriva. Men kanske det också mäter värdet på en ny frisör. Om någon inte tycker att det räknas som en frisyr att bara ha långt hår; i jämförelse med hur jag tidigare såg ut (jag fattar inte hur jag kunde låta mitt hår växa som ogräs i över ett halvt år...), trust me, det här är en frisyr.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar