torsdag 3 februari 2011

Keep on walking

Man ska vara lite spontan i bland! Smittades av all hype på Facebook och kunde ju inte riskera att jag skulle missa årets häftigaste keikka så hux flux bestämde jag mig för att gå och lyssna på Salem al Fakir på Korjaamo igår kväll i alla fall.


Han var bra, men varför har han klippt av sig håret?! Jag var lite besviken och jag var inte den enda att döma av kommentarerna runt mig. 


Men gulliga Salem piggade upp min vecka och hade jag stannat hemma hade jag dessutom gått miste om att se herr Keskinen i egen hög person, och det var ju en upplevelse. 


Som nördigaste tonåringen måste jag citera texten från sista låten för hade faktiskt inte lyssnat på den tidigare. Kändes lite så där som att han sjöng till mig, hehe. (Jag sa ju att det var teini.)


I was aiming for the sky,
ended up flat on the ground
But once again the sun is rising,
I better keep on walking



Jo, det är han där i högre hörnet. Pretty different, huh?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar