måndag 14 februari 2011

Glad Valentinsdag!

Vi firar alltid vändagen med syrran. Och såhär fina saker i fin presentpåse fick jag av systra min! Bling-blingpennor som kommer att pigga upp mitt arbetsbord och gulliga muffinsformar för mina babycakes som jag måste baka snart. Det är bra att minnas att förutom att vi är systrar så är vi också varandras bästa vänner! Lite syskongräl ibland gör ingen skillnad! 

På Valentinsdagen minns jag också min morfar, som hette Valentin i andra namn. Tänder ett ljus för dig ikväll!

Och många pussar och kramar till alla mina underbara vänner i alla världens hörn! Ni gör skillnad!





Min syster köper alltid grejer med skor på åt mig! Min favvotekopp, min fotfil, min kakspade, stämplar, frimärken. You name it! :)

Jag skickar också valentinskort åt vännerna jag inte har lyxen att träffa varje dag. Men fattar inte varför alla vändagskort nödvändigtvis ska ha cheezyga katter på? Så jag skickar hellre lite roligare kort. Dom som vill vara cyniska får gärna kalla denhär dagen kommersiell. Jag tycker om att ta alla tillfällen i akt att säga "love you, guys" åt bästa kompisarna!




Och mormor och farmor fick kärlekste och choklad. 





2 kommentarer:

  1. Så fina kort! Härligt. Innerst inne tycker jag också att det är ganska gulligt med Alla hjärtans dag.

    SvaraRadera
  2. Eller hur? Några extra hjärtan och lite loveydubdub kan aldrig skada!

    SvaraRadera