lördag 12 oktober 2013

Och en vecka senare

Huh huh. Denhär veckan gick i ett nafs. Vi kom hem natten till måndagen efter fem fantastiska men väldigt intensiva dagar. Plus att vi körde över 2500 km på fem dar. Urk. Men vi har alltid roligt på road trips tillsammans så no hätä. Men. Nu. Suck. Vi är helt slut. 

Vi har haft gäster hela veckan, roliga sådana men de roliga tar alltid mer energi. Och Fred har nya ungar på Casa Libre så han har jobbat tokigt mycket. Och jag vill bara skriva men måste jobba på ett annat spännande projekt som också är kul (snart snart ska jag berätta!) så jag hänger bara i helt egna sfärer och tiden rusar rusar iväg. 
Idag skulle vi på en spelning i WeHo men vi kände att vi inte hunnit återhämta oss än från förra helgen. Så i stället tog vi det bara lugnt hemma. Spelade pool. Drack öl. Lagade lasagne. Åt lasagne. Skulle titta på Gudfadern men vi var båda helt för trötta. Härligt skön hemmakväll. Precis vad som behövdes. Med undantag för en grej. Saknade mina vänner så himla mycket ikväll. Ni vet vilka ni är. Jag saknar er!

Lake Tahoe. Fred tog sig ett dopp. Han sa att vattnet därunder var helt turkosa. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar