tisdag 6 mars 2012

Death of the superflu!

Ja, eller döende är den i alla fall. Tack och lov för det! Gjorde en dundertabbe och gick på jobb på fredagen. Sen somnade jag kl. 18 samma dag när jag kom hem och vaknade först igår kl. 14. Typ. Happy weekend to me! Men idag fick jag höra ännu en horrorstory om hur livsfarliga följdsjukdomar kan bli så det var nog bra att jag tog det lilla lugna hela helgen. Trots att jag missade trevligt umgänge och både brunch och middag och annat roligt. Bu för det. Lite svag och staki känner jag mig fortfarande så är även idag snälla flickan och kom hem efter jobbet i stället för att träffa vänner trots att jag börjar bli ganska mökkihöperö. Detta botades som tur lite med ypperlig lunch idag med Hemsolen. På samma café bongade vi också Fröken Smilla. Jenny gick så klart fram och hälsade och uttryckte sin beundran för hennes blogg medan jag kände mig sunkig och gömde mig i min halsduk. Nästa gång vågar jag också hälsa. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar