lördag 2 april 2011

Miniloma


Jag firar liksom en liten mini-loma i Grankitown.


Igår hade vi tjejkväll hos kompisen. Det blev sent. Eller tidigt. Kom hem fem i morse. Eller till föräldrarnas hem egentligen som bor närmare så spara jag lite taxipengar. Dessutom ska jag bli gudmor imorgon åt ett litet gossebarn, också i Grani. Så jag tänkte att jag passar på och spenderar lite kvalitetstid med folksen. Vi hade inte det lättaste förhållandet i samband med min skilsmässa så det är roligt att vi igen trivs bättre tillsammans.



Härmed deklarerar jag sparrissäsongen officiellt öppnad! Inte den vackraste portionen kanske, men sjukt gott! Ikväll åt vi sparrisen på belgiskt vis med smält smör och ägg. Testade några ekologiska viner. Några säger jag för vi öppnade tre flaskor i hopp om att nästa vin skulle smaka bättre. De blev alla odruckna. Tips på goda ekoviner, pliiis! 


Så har jag gråtit lite igen på Skype. Fan, vad det här är jobbigt! Puss & gonatt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar