torsdag 21 april 2011

James' Beach

Märks det kanske på mängden Kalifornien-inlägg på sistone att jag haft en längtan dit sen jag kom hem från L.A. en vecka sedan? Yo! Venice är en nättidning jag brukar läsa när jag behöver drömma mig bort till andra sidan Atlanten för en stund. Igår hade de en omröstning om bästa dejt-ställena i Venice. James' Beach kom bara på 9. plats av 11 alternativ. Jag tyckte ändå den borde ha vunnit. Snyft! Vi var där en dryg vecka sen och drack skumppa från Sonoma, från samma vingård vi besökte förra året. Suck...


Men nu ska jag köra iväg till Kimito och dess stränder och det är inte så dumt det heller!


BEACH STYLE
James’ Beach is a California-neighborhood-beach restaurant for one of America’s most eclectic neighborhoods. Venice is made up of many different types of people including sophisticated, wealthy individuals and celebrities; a young, busy entertainment industry crowd, tourists, artists (both successful and starving) and just plain folks.

Serving modern American comfort food with the best possible ingredients at good prices to all these different guests has made James’ Beach a Los Angeles favorite, recognized by proclamation by the City of Los Angeles
.



James Beach restaurant

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar