onsdag 20 april 2011

I heart brunch

Igår var vi på Siltanen och förbättrade Finland med tjejerna. Jeee! Egentligen var det riktigt kul att vara uppe i luften på min födis för på dethär sättet blir jag i stället grattad flera dagar i sträck och får kivoga födisöverraskningar mest hela tiden känns det som! 


Jag vädrade terassäsongsöppning på Siltanen i luften. Snart, snart får man sitta där på söndagsbrunch och gassas i solen igen... Brunch hör definitivt till de bästa sakerna i livet!!!


Känns konstigt att jag bara en vecka sedan satt ute och åt brunch på Monsieur Marcel i Santa Monica. Marcel är en favorit på Third Promenade.


Boyfriend  rakade av sig skägget Monkey till ära. Det kändes som om jag var otrogen med en annan man... Som tur diggar jag honom både slät och skäggig!




Gluge-crêpes är en sällsam lyx... Med getost. Mmmm...



Och deras French toast-soufflé är inte dum den heller... (Detta från en annan morgon, jag sa ju att det är ett favvo brunchställe.)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar