fredag 22 april 2011

Glad Påsk!

Inget påskägg, men det är grönt i alla fall! (Och jag har inte sått något påskgräs i år.)


Denhär fina söderhavsö-tårtan bakade mina fantastiska konstnärliga vänner till min systersons kalas med pirattema. Jag hjälpte också liiite till. (Jag bjöd på skumppa.) Den fina iguanan och piraterna (även de ätbara) på andra sidan ön syns tyvärr inte på bilden.


Min systerson sken upp som en sol när han såg kakan! Och idag när min mamma tog fram påsk-kakan såg han lite besviken ut. Sen lyste han upp igen " Men JAG hade en jättefin kaka på mitt kalas!" Och det hade stackarn nog inte fått om bara moster ensam stått för bakandet...


It takes a village, people!


GLAD PÅSK!



Kolla in skattkistan och apan!


Lycklig pojke!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar