måndag 4 april 2011

Fågel eller fisk?

Sara skriver om stjärntecken och presenterade denhär lådan i sin blogg. Såhär beskrivs fisken och eftersom Boyfriend är fisk ända ut i stjärtfenan så kunde jag inte annat än känna igen honom i allt i låddan! Inte minst "Extremely weird but in a good way". Haha! Älskar den och de flesta andra hans egenskaper men skulle kunna leva utan "Has the last word"... Vitsi vad hans välutvecklade retoriska förmåga kan vara störande! I synnerhet för en halsstarrig vädur som jag.


Jag tror inte på veckohoroskop, men jag tycker nog att man kan se vissa starka gemensamma drag hos mänskor som är födda i samma stjärntecken.


Sara skriver också hur man ofta samlar samma stjärntecken omkring sig. Jag har en massa vädurar i min vänskapskrets och nästan alla mina närmaste vänner är vädurar. Ganska speciellt för oftast trivs inte "horn-tecken" så bra ihop. Man stångas och bångas. 
Någon skriver i kommentarfältet att hon "inte alls kan med vädurar, usch!" . Haha! Ja, vi kan vara lite jobbiga men det är vi oftast värda i slutändan!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar