tisdag 5 april 2011

Can't fight the moonlight

Oj nej, jag missade att Coyote Ugly var på TV ikväll! Det var en blast from the past men jag hade gärna sett den på nytt. (Rodnar generat...) Jag tyckte den var jätte girl power då när det begav sig. Haha! Men den sku ha varit just passligt bakgrundsoväsen till packandet. Nå, hann just se den sista månskensklämmen.


Kompisen råkade förresten berätta för typ en vecka sen att Coyote Ugly bygger på en artikel som Elizabeth Gilbert (hon som åt, bad och älskade) skrev för GQ. Hon jobbade på den populära baren i East Village. Intressant och överraskande, tyckte jag!


Kan inte motstå att lägga in klippet... Lönar sig att kolla bara för den ryska dubbningens skull. Jag måste nog säga att jag skattar mig ganska lycklig att jag inte behövt se filmer på dethär sättet. Föreställ er att försöka njuta av Donnie Brasco med en rysk snubbe som talar på hela tiden.


EDIT. Ja, och så ser man Mr. Bigs ex-fru "the idiot stick figure with no soul" knocka en odräglig karl i videon. (Det var antagligen det momentet jag upplevde som girl power...)


Vad hände annars med Leann Rimes?








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar