onsdag 20 april 2011

Greetings from jetlag-hell!

Skitkul med jetlag och vakna pigg som en lärka ca 03.00. Fast man hinner med ganska mycket oväsentligt den tiden.


Man kan beundra Anne Hietanens hår mitt i natten. Jag sku kunna ha hennes hår. Fast brunt så jag ändå sku känna mig som mig själv. (OK. Det låter sikafreakigt att beundra någons hår kl. 3 på natten! Lite psyko-känsla där. Fast jag blir snart psyko om jag inte får sova... )  Men jäklar vad hon är snygg, dendär Anne! Jag vet att jag låter som en avundsjuk kärring men jag ligger för fan här sömnlös och det borde på riktigt vara förbjudet att vara så där snygg en vanlig måndag på kontoret. Titta själv! (Fast i och för sig, det blir säkert snart förbjudet.)


Man hinner känna sig grundlurad då man upptäcker att Djingis Khan inte alls är en tvättäkta finsk schlager av Frederik utan egentligen en tysk eurovisionslåt anno 1979! Vilken besvikelse! (Och jag trodde faktiskt jag visste det mesta om Eurovisionerna...)


Sorry, men jag måste! Hoppas det är lika kul på dagen som just nu mitt i natten. You tube-klippet menar jag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar