måndag 25 april 2011

Inte LCHF men någonting ditåt...

På tal om Flow. Vi var på LCMDF:s spelning på Korjaamo. Coola brudar måste man säga. Mia var som en yngre Chloe Sevigny i brunett-version. Och syrran hennes var som en blandning mellan Robyn, Pink och Paula Vesala. Keikkan var bra, men ack, ve och fasa, vi kände oss lite gamla där bland alla hipster-ynglingar! (Men det berodde nog bara på att alla andra i vår ålder dragit till landet över helgen, annars hade de nog varit där, eller hur?!)


Till slut hamnade vi på Loose tills solen åter gick upp.


Igår låg jag i ide hela dagen med mobilen på tyst i total radioskugga. Åt ett Mignon-ägg jag köpt åt mig själv och började må illa. Återhämtade mig inte enbart efter keikkan och ägget utan även efter Kimito-resan. För trots att jag älskar min familj högt så var det skönt att bara få vara ensam med sig själv efter intensiv samvaro. 


Efter en 12-timmars natt gick jag på Toscana-planeringsbrunch idag och på en lång promenad. Sen har jag läst och läst. 


Det är otroligt hur mycket man hinner med under en fyradagars-helg! Förutom att städa, det skippade jag. Så nu måste jag göra det imorgon i stället. Och det kräver kraft och ork. Nati, nati!




Jag skrattade åt trummisens dress men läste nu efteråt att Adidas är sponsor för bandet... 


Det är ett under att Emma över huvudtaget fastnade på film, så mycket som hon pomppade omkring på scenen.


K hade fint rött läppstift. (Det var för övrigt K som informerade mig om att årets Flow-artister meddelats.)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar