torsdag 19 maj 2011

Vem behöver en wedding planner?!

Igår kväll skrev jag detta inlägg sent men postade det inte av någon anledning.


"Jag kan berätta att det inte är det lättaste att planera en fest, hur enkel den än må bli, när man har Atlanten, tio timmars tidsskillnad och två fullspäckade kalendrar emot sig och bara några veckor tid." (Och en blygsam budget kan jag tillägga.)


Idag kan jag berätta att medan det gjordes uppdateringar på min dator och någo andra nätverksinstalleringar på förmiddagen så lyckades jag få klart allt festfixande. Ha! Det gick ju lätt som en plätt! Så gott som allt vi bestämde igår kväll fixades under en förmiddag med ett par telefonsamtal.


(Vänligen observera att rubriken på inlägget inte skall uppfattas som ett erbjudande utan bara som ett allmänt konstaterande.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar