tisdag 10 maj 2011

Going, going, back, back to Cali, Cali!

Håll i er för nu kommer det bilder! (Fortsättning följer.)



En av mina favoritbilder, California i ett nötskal. Surfaren själv syns till vänster. Jag undrade först vad dedär ställningarna var när jag såg dem på cyklarna överallt som var parkerade... (Det är alltså för brädet ifall någon mot förmodan fattar lika långsamt som jag.)


Man kan åka pulka i L.A. också. På sanddynerna.



Marina del Rey



Cykelvägen hem från Hermosa beach är ganska nice med bergen i förgrunden. (Jo, det är jag som cyklar.)



Sista cykelturen på sista dagen före jag kom hem i januari. Jag måste ladda lite solsken.





Venice i skymningen.


Två random brudar.


Marina del Rey by night.


Abbot Kinney Boulevard


Gehrys "binocular building" i Venice.


Venice boardwalk


Borofskys "Ballerina clown" som åtminstone Californication-fans känner igen!












2 kommentarer: