måndag 23 maj 2011

Den perfekta helgen

Vi hade en underbar lördag på stan med systra min! Besökte Fashion stock sale på Vanha och fyndade likadana hårgrejs men med olika mönster. Vet inte hur jag skall beskriva dem så sätter foto nåt tag när jag har den på huvudet. 


Sen hittade vi min klänning! Den kom bara emot på Muotikuu på Fabiansgatan och vi båda bara: "that's the one!" direkt när vi såg den. För att inte behöva släpa på den på stan så skulle jag gå efter den idag på lunchpausen, men iddes inte gå mitt i värsta åskvädret. 


Vi firade klänningen med skumppa och sushi och froyo till efterrätt. Sen var vi ganska mätta och belåtna. 


Systra min var flunssig och ville inte bli plåtad.





På söndag fick jag fint besök och så invigde jag både picnic- och Sandvikens torg-säsongen. Fyndade fint pussel, sommarväska och örhängen på torget. Jag har varit urled på Stenvalls ankor, men pusslet var ganska gulligt tyckte jag. Ser fram emot pusselmys på landet just under dagar som denhär... (Hoppas bara att alla bitar finns med!)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar