söndag 15 maj 2011

Los Angeles, del 3





Bird of Paradise heter denhär blomman. Första dagen blev jag helt vild när jag såg den i det vilda och fotade hejvilt. Här har jag bara sett den i blombutiker där man betalar skjortan för en blomma. Boyfriend skrattade och senare förstod jag varför. Den växer som ogräs ÖVERALLT!


På Santa Monicas loppis.


Ankdammen representerad i Santa Monica.



Gullig hund och söt Boyfriend.


Sorry, men vem vill köpa en sånhär skylt?!


Tupplur mot silverkannan?



Old Hollywood.


Äkta finsk keikka på the Wiltern. 




Någon blev lite trött efter keikkan. Det var ganska heavy.


Jag trodde att Helsingfors hade många parkeringshallar...


Montana Avenue by night.


Vintersäsong. Alla lifeguard-hutsen ligger öde.


En favvo-workout plats på beachen. I Santa Monica denna gång.


En ny ferrari som present kanske? (Sorry om det inte är Ferrari, jag har ingen aning!)


Definitivt inte koscher att cykla i Beverly Hills... 


Gulligt äldre par på kvällspromenad.



Manhattan beach.



Jag älskar de tiotals kilometer långa cykelvägarna vid havet.


 Det var här vid Manhattan Beach pier som Michael Douglas liv slutade tragiskt i filmen Falling down.



Downtown L.A.





























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar