måndag 13 februari 2012

SÄTT PÅ TV:N NU!

PJ20 på Teema just nu! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅCH!!! Eddie rules my world!

http://teema.yle.fi/ohjelmat/juttuarkisto/pearl-jam-20

EDIT. Den andra mannen som rular min värld tog mig på PJ20's screening i West Hollywood i höstas och det var den mest romantiska dejten jag någonsin varit på. Tyvärr var nog romantiken just då från min sida mer riktad mot Eddie än min man... Nästa vecka skickade Fred mig ett foto från sin telefon; "Look, Eddie's on my bus!" Mitt hjärta stannade upp för helt för många sekunder innan jag insåg att han drev med mig... That's just evil, man.


2 kommentarer:

  1. Min största dröm är att få åka tidsmaskin till Seattle typ 1992!

    SvaraRadera
  2. NåJAAAAAAAAAAA!!! That's the dream! Jag dog lite igen ikväll. Jag går till sängs med mitt sjuttonåriga hjärta klappande...

    SvaraRadera