tisdag 14 februari 2012

Fire in da house?!

Öööööh, jaha... Fick just ett mail av vår office manager att efter förra veckans brand finns det fortfarande sot i luften så det blir någon special cleaning här under helgen och man måste städa bort alla papper från skrivbordet. Hmmm. Jag undrar var jag befann mig under branden och varför jag inte hört något om den tidigare? Men det skulle inte förvåna mig om jag suttit här med hörlurarna på i all sköns ro och inte märkt av någonting.


Vi har ingen water cooler här men jag borde helt tydligt börja hänga mera vid vår vending machine (vad heter det på svenska?) för att hänga med i office-skvallret. (Egentligen är jag bara besviken att jag missade heta brandmän kliva in här i våra korridorer...)


Och på tal om kontor så är jag lite nyfiken på den svenska versionen av the Office. Synd att man inte kan se den i Finland. Eller blir det lite väl mycket Ove?


Kontoret på TV4!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar