lördag 12 november 2011

Lördagens olidliga lätthet

Ok. Så det blev då inte en så tidig kväll igår som jag tänkt mig så det blir mycket kaffe idag för ikväll blir det PARTY!


Tidningen, morgonkaffe och Pearl Jam på stereon. Jag menar datorn. (Har grym Pearl Jam fas på gång igen efter att ha sett PJ20 i L.A. Eddie rules the world!) Njuter. Snart ska jag gå och shoppa ingredienser till kvällens Asian FoodEXTRAVAGANZA. Jag älskar att jag inte behöver gå till någon av de vanliga marketarna. Mysigt att i stället gå till olika specialaffärer för att handla allt jag behöver. Känns lite som om jag bodde i Buenos Aires och gick via la panadería, la carnicería (fast till kötthandlaren sku jag inte ha något ärende mera) och la verdulería på lördagar. Prisma är min mardröm.
Men nu tar jag min shopplinglista och drar. Det blir vegansk mat ikväll men det vet inte mina kompisar om än. Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar