tisdag 8 november 2011

Jag fattar inte hur det gick till

Måste komma hem mitt på dan. Fortfarande så ont. Så vad gör man när man inte kan jobba? Jo, man googlar böcker och nu har jag plötsligt igen 21 böcker i min Adlibris-kundvagn. Alltså jag har ett problem. (Min senaste beställning inte alltför länge sen låg på 11 stycken...) Ok. Så nästan hälften är julklappar och andra gåvor men i alla fall. Jag undrar om det finns någon stödgrupp jag kunde gå med i? Anonyma Bokmalar?


Och på tal om böcker så är det äntligen dags för bokklubb idag! Jippi! Jag missade senast så jag ser verkligen fram emot ikväll. Inte minst för att vi ska diskutera en av mina favoritböcker någonsin, Kafka på stranden. (Av en av mina favoritförfattare förstås, mästaren Murakami.) En helt fantastisk bok! Jag läste den för ett och ett halv år sedan och SOM jag har väntat att få diskutera den med någon! Så det må bära eller brista och jag må vara halvlullig av värkmedicin men på bokklubb ska jag ikväll. Jag kan domna bort de sista kramperna med en rejäl dos rödvin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar