tisdag 15 november 2011

Grattis!

Jag är alltid lite långsam i det mesta jag företar mig så jag ligger som vanligt en dag efter också i bloggosfären men Grattis till alla nominerade! Jag hejar så klart på Eva/Det är baksidan som räknas, inte bara för att hon är min kompis utan för att jag tycker att hon verkligen förtjänar att vinna! Hon hade för övrigt kunnat vara nominerad i åtminstone ett par andra kategorier också. 


Sen var där faktiskt många bloggar som var helt okända för mig som det blir roligt att bekanta sig med. Hanna har i sin blogg Hannas virrvarr gjort ett litet sample-inlägg för oss nya läsare. Det var otroligt omtänksamt tycker jag. 


Och så har jag varit så jätteglad över att Basse gett oss lite mer av sitt bästa på sistone så det var kul att han blev nominerad! (Men det behöver inte betyda att jag nödvändigt ger min röst åt honom... Måste ju bekanta mig med de andra bloggarna först.)


Det ska bli en så rolig och spännande fest! Jag ser verkligen fram emot det! Mera galor åt folket så man får klä upp sig och leka fin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar