lördag 6 augusti 2011

Skype-baby

Åååh, fick träffa lille L på Skype och tala med hans mamma i New York i nästan en timme! Det var en fin uppiggning på dagen! Nu ska jag hoppa i duschen och se om jag inte klarar av att köra till Kimito idag ännu för nu är det slut på självömkan och isolering! Hurra! 


Här är vi på the Gagosian på Upper East Side när jag var i N.Y. i januari. Damien Hirst-tapeten var ganska cool.





Och här är vi på Nero, ett favvo-brunchställe i the Meatpacking District, precis mitt emot Pastis. Jag ser lite trött ut för kvällen innan hade vi varit på just Pastis, Buddakan och the Standard. 
Saknar New York, min kompis och mina solbrillor jag har på fotot som blev stulna i början av sommaren. Snyft.


Manhattans bästa kaffe (tro mig, ingen har druckit lika mycket kaffe och testat fler ställen än vi) får man förresten här, Porto Rico Importing Co, i West Village.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar