tisdag 25 oktober 2011

Vänligt erbjudande

Allt har helt tydligt sin mening. Det var nog bra att min plan för ikväll avbokades för fick i stället en massa annat fixat så kanske jag kan ha en liiite lugnare kväll imorgon i stället. På torsdag åker jag nämligen till Washington D.C. för Freds bästis gifter sig i Virginia på lördag. Jag bokade min resa på söndagkväll. Snabba ryck men så är jag också en spontan själ. 


Min svärmor råkar vara i D.C. samtidigt som vi för en medicinsk check-up. Hon har bokat en svit med ett extra sovrum och erbjöd vänligt det andra rummet åt oss så att vi skulle kunna spara lite pengar. Öööh, jo tack, NEJ.


I L.A. har vi kämppisar och i Santa Barbara var vi tvungna att äta frukost i gemytlig gemenskap och konversera artigt med de övriga gästerna på det intima B&B:et. Så tack för vänligt erbjudande, men nu ser vi fram emot fem nätter tillsammans på ett stort hotell i Washington där vi får vara totalt anonyma och ingen bryr sig om vem vi är. I'm just saying.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar