lördag 22 oktober 2011

Älska lördagar!

Första helgen hemma på sex veckor! Så skönt! Jag försov mig från yogan i morse men det var ok. Jag tror att jag behövde sömnen. 


Var på brunch på Sunn ovanför Café Engel med bästaste tjejerna. Jag rekommenderar stället! Mycket prisvärt! God buffet med lite extra utöver de sedvanliga smörgåspåläggen som man ju lika gärna kunde äta hemma. Men där fanns inte för mycket olika alternativ för det gillar jag inte heller. Det ser osmaklig ut tycker jag om bordet bångnar av 100 olika sorter.
Dessutom var personalen trevlig och lät oss sitta där i lugn och ro i nästan tre timmar mitt under stressigaste brunchtiden. 


Stiftade även bekantskap med nya Gloet idag! Vad fint där har blivit! Egentligen är det ett under att det tog så enormt länge för dem att fixa upp stället som helt för länge har varit total ödemark och en grå zon mitt på Alexen.


Jag gick hem via Akademen. När Johnny är på omslaget av Vanity Fair så köper man tidningen trots ens begränsade budget. Jag ska njuta med Johnny och Kaffa-kaffe före det blir dags att gå ut med bästis ikväll. Vi ska äta sushi men efter det tänkte jag att vi sku kolla in nya Putte's. Fast det vet hon inte om än. (Putte's lär för övrigt ha veganpizza! Det måste testas. Som jag har väntat!!!)


Lördagar är bäst! Puss på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar