torsdag 20 september 2012

Anaché

Idag gick jag på Maria Turtschaninoffs releasefest för hennes nyaste bok Anaché. Det är alltid lika roligt att träffa bloggare! Ibland tycker man ju att man känner någon personligen bara via bloggen. Så jag var glad att äntligen få ge Maria en riktig kram, inte bara i cyberrymden. Och så blev jag kär i hennes klänning.

Så var det utlottning men jag vinner ju aldrig nåt (stackars jag!) så jag stod på balkongen och fotade himlen tillsammans med Queen B. när de började ropa på nummer sju. Det var ju jag! Jag vann en fantastiskt fin tegelsten gjord av te! Om jag förstod rätt så är det en tibetansk tradition. Måste genast rama in den så den inte blir förstörd, men jag kanske måste skrapa lite i ena hörnet först för att smaka...




2 kommentarer:

  1. Det där är en av de bästa bilderna på mig. Ever. Jag vill också kunna instagramma...
    Jäkla windows phone.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att jag lyckades ta en bra bild på dig! :) (Jag tycker ju att du ser fab ut på alla bilder.)
      Jag rekommenderar Instagram, det ÄR kul!

      Radera