söndag 30 januari 2011

Pimp my blog!

Försöker hitta en visuell design av "Mjuklandningar" som passar mig och som jag trivs med. Leker med de olika mallarna Blogspot ger en som alternativ med Kanyes nyaste album som soundtrack. Tänkte att han skulle ge mig lite inspiration. Problemet är bara att varje mall har någonting jag inte tycker om. Dessutom är jag en person med grym beslutsångest vilket inte gör saken lättare. Men det är ju alltid kul att leka med färger och mönster! Fast jag saknar min kolibri som flög utanför mitt fönster i L.A. varje dag (jo, jag är helt säker på att det var densamma varje dag!) så jag tror jag håller fast vid kolibrin faktiskt!
Märkte här samtidigt att min blogg fortfarande led av jetlag... Den visade ännu Pacific time så det har sett ut som jag suttit och skrivit inlägg mitt i natten.


Lite besviken är jag tyvärr på Kanyes "Beautiful Dark Twisted Fantasy". Jag saknar den fräscha och fräcka energin från hans tidigare album. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar