onsdag 14 september 2011

Hi, my name is Jessica Simpson!

Jag spenderade kvällen hemma hos mina föräldrar. Jag lagade lite mat; brysselkål i ugn med karameliserad lök (älska all sorts kål på hösten! Nam!) och stuvade linser. 


Jag var lite stressad i morse när jag kom ihåg att jag skulle packa en väska att ta med mig också. Fred undrade vad jag stressade över; "just take a toothbrush, that's all you need!". Nå, nu visade det sig för en stund sedan att det var just det jag inte tagit med mig... Och nu sussar mamma och pappa redan sött så jag fick klara mig med att skölja munnen i tre omgångar med Listerine. 
Nu undrar ni väl vad i fridens dar detta har med Daisy Duke att göra men det är för att ni högst antagligen inte följer med även det tarvligaste skvaller på nätet som jag gör. Det blev nämligen lite hallå i USA när Jessica Simpson glatt berättade i en intervju att hon bara borstar tänderna kanske var annan månad. Där emellan sköljer hon bara med Listerine. Så äckligt! Men nu kan jag meddela att jag kan förstå henne, tänderna känns faktiskt riktigt fräscha efter att amerikanernas älsklingsmunskölj tagit kål på alla bakterier. Tror inte att jag skulle klara av det två kvällar i följd dock...

1 kommentar:

  1. Herregud så befriande, jag borstar visserligen tänderna morgon och kväll, men det är skönt att höra att alla inte är så laglydiga.

    SvaraRadera