måndag 5 september 2011

Bingo!

Fortfarande inget bloggande från min I-Phone... Aaargh, vad störande! Extra störande är att de inlägg jag skrivit inte kan skickas via webben för de sparas bara på min telefon... Någon som har haft liknande problem?!

Tänkte testa idag om jag hade mer tur i spel än gällande min telefon. Vi spelade Bingo på Shanghai Cowboy vilket var superkul! Tyvärr måste vi avstå från alla våra vinster då vi insåg att varje rätt rad innebar gratis shots för  hela bordet! Det hade kanske inte varit en så strålande idé en måndagkväll. (Fastän det säkerligen hade hjälpt mot min mensvärk...) Men det var roligt att spela ändå! Och maten var lika god som alltid! (Och de shottar vi vågade smaka på var ävenledes superfräscha och smaskiga!)

Foton finns på min telefon. Får se om jag någonsin får dem upp på min blogg mera...

4 kommentarer:

  1. Just därför har jag aldrig kunna blogga från telefonen. Störande, skulle ha skippat FB för länge sen om tekniken skött sin uppgift. Men nu är det väl en välsingnelse - ska ju inte bli distraherad just nu...

    SvaraRadera
  2. Ja, man behöver ju förvisso inte blogga i tid och otid men sjukt störande är det i alla fall! Vi ses imorgon! Kul!

    SvaraRadera
  3. Hej, gå på blogspot inställkingar och ange en adress som du mailar till från telefonen. Ur enkelt, då skickar man bara bilden via email till den adressen man angett och så publiceras det på webben. Jag bloggar ALLTID SÅ! puss!

    SvaraRadera
  4. Hej, TACK för tipset gulle! Ska försöka fixa det! KRAAAM!!!

    SvaraRadera