tisdag 16 oktober 2012

I still got it (?)

Jag håller på att sälja min lägenhet och höll på att få slag när disponentintyget visade att jag skulle ha närmare sextiotusen i skuld till husbolaget. Gick till disponenten för att klaga.   Han blev till sig. Jag var snäll, misstag kan hända. Fem minuter efter att jag gått ringde han upp mig för att be mig på dejt. Antagligen var han rädd att jag skulle stämma dem. 

Det ska tydligen alltid hända mig något när en lägenhet ska säljas. En gång visade jag mig naken för en bostadsförmedlare. (Och ett gäng prospektiva köpare.) Men den storyn ska jag berätta en annan gång. 

3 kommentarer:

  1. Snälla, berätta den storyn riktigt snart! Jag håller på att förgås av nyfikenhet!

    SvaraRadera
  2. Ojsan, tur att det ordnade sig. Hoppas stressen och explosionrisken också avtar såsmåningom! Risken kunde kanske lättas med te.x. en anekdot om.. tjaa, säg en gång när någon visade sig naken för en bostadsförmedlar och prospektiva köpare ;)

    SvaraRadera
  3. Haha, den storyn vill jag höra!! :)

    SvaraRadera