onsdag 14 december 2011

Så kan man också göra

Jag väckte just mig själv för att jag snarkade till så högt. (Jag skyller på huvudet fullt av snor, annars snarkar jag nog aldrig!) Ja, alltså jag är hemma sjuk igen. Har inte tuppat av huvudstupa över tangentbordet. 


Har aldrig varit med om värre berg-o-dalbansflunssa. Orkar verkligen inte med dethär en dag frisk-två dar sjuk-upplägget längre. Fast det blir väl så när man aldrig tar sig tid att friskna till ordentligt. Men nu får jag inte vara sjuk längre för om en vecka anländer min man och då ska jag tamejfan vara frisk! Och helst ha allt jobb undanstökat innan dess också.


Snälla julgubben, gör så att jag blir frisk fort! Alternativ fixa in några extra timmar per dygn fram till jul. Det skulle också underlätta. Tack på förhand!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar