måndag 23 januari 2012

Ja, vi kan!!!

Jag har haft en underbar om än intensiv helg (som jag skall återkomma till). Och helgen slutade ju på det mest fantastiska sätt!!! Pekka Haavisto gick vidare till andra omgången, ännu kl. 4 på söndagen sade jag att jag faktiskt tror på att det kommer att gå vägen, sen fick de primära resultaten min tro att svikta för en stund fast jag samtidigt kommenterade på FB att hoppet inte ännu är förlorat. Och det var det inte, och det är det inte nu heller! Låt oss göra historia och visa att världen och Finland är redo för en grön president som på riktigt står för jämnställldhet, öppenhet och ett liberalt och fredligt samhälle!


Jag är så stolt och lycklig!

2 kommentarer:

  1. Här är en till som är stolt och lycklig! Wooow! Visst är det fantastiskt. Det var såååå spännande igår kväll. Jag skrattade och grät om vart annat. Helt amazing - man riktigt kände att nu händer här något stort och vi är redo för en förändring. Be the change you want to see in the world!
    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Jaaa! Helt underbart! Nu ger vi järnet i två veckor!!! :)

    SvaraRadera